Als manager mobiliteit is Sibel er niet alleen voor haar team, óók voor opdrachtgevers. Ze brengt met hen in kaart wat de exacte vraag is, en stippelt de strategie en visie uit. Na een goed gesprek – om de uitdaging goed in kaart te krijgen – ontwikkelt ze een concept. Om daar vervolgens met concrete doelen en acties handen en voeten aan te geven.
Laat Sibel het oplossen
Uitdaging? Sibel duikt erin. Want van het oplossen van problemen gaat haar hart sneller kloppen. Helemaal als het gaat om arbeidsmobiliteit, een thema waar ze veel ervaring mee heeft. Sibel gelooft in een nauwe samenwerking tussen de driehoek werkgever, werknemer en Geerts & Partners: een onlosmakelijke verbintenis. “Als wij een medewerker die niet meer lekker op zijn of haar plek zit faciliteren naar een andere passende baan, helpen we tegelijk de werkgever. Er ontstaat namelijk ruimte voor een nieuwe collega die misschien beter op die plek past.” Zo werkt Sibel aan oplossingen op persoonlijk- en organisatorisch niveau.
Vooruitkijken voor opdrachtgevers
Sibel kijkt voor opdrachtgevers verder dan het hier en nu. “De kijk op arbeid verandert doorlopend en trends volgen elkaar snel op. Ik wil opdrachtgevers voorbereiden op trends die ze mogelijk zelf nog niet op de radar hebben. Zodat ze er snel op kunnen inspringen. Denk aan de groeiende aandacht voor werkgeluk en talentontwikkeling. Als een opdrachtgever dat nog niet op de agenda heeft staan, dan spar ik daar graag over. Werkgeluk betekent namelijk dat mensen elke dag opstaan en denken: ‘dit is de reden dat ik naar mijn werk ga!’ Daar profiteert ook de organisatie van.”