De bekroning op een succesvolle fusie van Geerts & Partners, MZ Services en ABGL: de intrek van Geerts & Partners in het pand van ABGL en MZ Services. Sinds januari bundelen zij hun krachten. Op 15 oktober verhuist het hoofdkantoor van Geerts & Partners naar de Charles Stulemeijerweg in Tilburg.  Directeur Sander Geerts kijkt ernaar uit. “Een logische stap waarmee we elkaar versterken.” Daarnaast werken we ook samen vanuit onze locaties in Born, Den Haag en Zwolle.

Foto: Sander Geerts

Nog meer maatwerk

“Hoe fijn is het voor onze mobiliteitskandidaten dat zij direct gebruik kunnen maken van onze expertise als werving- en selectiebureau, ook nog eens onder één dak. Als consultants en adviseurs vaker contact hebben, leveren we nog meer maatwerk”, blikt Sander vooruit. “Met onze organisaties op één locatie wordt collegiaal sparren laagdrempelig.”  

Zo zitten de gedeelde financiële administratie, marketingafdeling en de backoffice ook in het pand in Tilburg. Sander: “De logistieke infrastructuur is beter en we profiteren van de functionaliteit van ICT. We hebben makkelijker contact over een account, schakelen snel en dragen efficiënt over. Dat is een enorme meerwaarde omdat we zo onze kandidaten sneller kunnen helpen.” 

Uit het jasje groeien. Sinds 2014 huist Geerts & Partners in een historisch pand aan de Aloysiuslaan in Vught. “Een knus en huiselijk, monumentaal  gebouw”, vertelt Sander. “Maar we groeiden hier uit ons jasje. Dat in combinatie met wat praktische overwegingen, maakte dat we op zoek gingen naar een nieuwe locatie. Toen volgde de fusie met ABGL en MZ Services en was de cirkel eigenlijk rond. ” 

Eigentijds en sfeervol

Met een paar aanpassingen is het Tilburgse pand klaar voor een derde partij. “Het is een smaakvol ingericht en functioneel pand”, vindt Sander. “Dankzij een paar verschuivingen is er genoeg kantoorruimte met de juiste presentatiemiddelen voor onze trainingen. Ook is gedacht aan de privacy van onze Werving & Selectie-kandidaten door te werken met tussenwanden en afgeschermde ramen.”  

Volgens de directeur zijn dat niet de enige voordelen van de nieuwe locatie. “De bereikbaarheid is uitstekend want het pand ligt vlak naast de snelweg. De uitstraling in het pand mag ook benoemd worden. De groene tonen en aardse tinten maken het sfeervol. En er is plek voor ontspanning, zoals een vrijdagmiddagborrel – uiteraard coronaproof – met het hele team.”  

Toekomstvisie

Na de verhuizing stopt Sander niet met dromen. “Een mooi doel is dat ieder label met haar eigen unieke dienstverlening zich landelijk gaat bewijzen. Over drie jaar is de locatie in Tilburg een levendig hoofdkantoor. Een plek die bruist van activiteit, waar mensen graag naartoe komen om elkaar te ontmoeten. En hoe mooi is het als de vraag naar onze diensten dan nog meer is toegenomen. Dan kunnen we samen nóg meer mensen helpen bij het vinden van nieuw werk.” 

Laat deze drie organisatie uw werkgeluk creëren vanuit het nieuwe pand in Tilburg. 

Neem contact met ons op