Geerts & Partners vindt het belangrijk dat onze on- en offline uitingen onze missie en visie consequent uitdragen. Zo ontdek je snel of het tussen ons klikt. Onze nieuwe marketeer Maartje de Beer helpt ons hierbij. “Ik zorg dat kandidaten en werkgevers direct zien of Geerts & Partners een match is.”
Aandacht voor soft skills
Maartje gelooft in de kracht van mensen. “Als mensen zich goed voelen en doen wat ze leuk vinden, dan verkrijg je het beste resultaat. Daar geloof ik heilig in. Geerts & Partners bestaat uit een betrokken club mensen. Iedereen luistert goed, heeft aandacht voor talenten en kijkt verder dan een opsomming op het cv. Daar wordt iedereen beter van.”
Ik zet de lijn uit voor Geerts & Partners marketing. Zo wordt het nóg duidelijker wie wij zijn en wat wij doen. – Maartje de Beer
Denk mee!
“Het doel van onze marketing is dat de doelgroep zich direct herkent. Met dat in het achterhoofd bedenk ik vanaf het begin tot eind het marketingplan. Daarna mag ik het ook uitvoeren of coördineren. Hierbij is de input van mijn collega’s, maar ook van kandidaten of werkgevers erg waardevol. Schroom dus vooral niet om mij te vertellen hoe we je nog beter kunnen helpen!”