Directie assistent

De agenda managen, actiepunten uit meetings bewaken, kandidaten verwelkomen en het proces structureren: Miriam Kosterman doet het met vanzelfsprekendheid. Ze werkt veel één-op-één, maar heeft ook intensief contact met collega’s, opdrachtgevers en kandidaten. “Iedere dag als ik binnenkom, vind ik het fijn onderdeel te zijn van deze club.”

Voordat Miriam bij Geerts & Partners startte, werkte ze twintig jaar bij Rabobank. Daar begon ze als HR-assistent en groeide door naar verschillende functies. Ze werkte onder meer op de afdeling Bedrijven bij een lokale bank en later als secretaresse op het hoofdkantoor binnen Management & Development, waar ze verantwoordelijk was voor de in- en doorstroom van senior managers.

Inmiddels werkt Miriam als vaste directie assistent bij Geerts & Partners. “Ik zorg dat de agenda klopt, afspraken goed voorbereid zijn en actiepunten worden opgevolgd. Dat is soms een puzzel, maar wel een leuke. Daarnaast wordt er regelmatig om mijn advies gevraagd bij vraagstukken die op ons afkomen.”

Ook binnen het Werving & Selectieproces is Miriam een vaste schakel. Ze plant gesprekken, onderhoudt het contact met kandidaten en stelt offertes op. “De afwisseling in mijn werk en het contact met collega’s en opdrachtgevers maken elke dag leuk en interessant. Daar krijg ik energie van.”

Over haar overstap naar Geerts & Partners is ze nog steeds enthousiast. “Ik kwam terecht in een warm bad. De veelzijdigheid aan taken, de verantwoordelijkheid en de sfeer binnen een kleiner bedrijf passen perfect bij mij. Ik weet goed wat er speelt en kan echt meedenken. Dat geeft vertrouwen en maakt een goede sfeer.’’

https://px.ads.linkedin.com/collect/?pid=7116708&fmt=gif