Interim-management

Zoekt u naar invulling van een interim-functie binnen uw organisatie? Geeft u graag snel invulling aan die functie? Wij beschikken over een actueel bestand van interim-professionals en onderhouden een relevant netwerk.

Werkwijze interim-management

Zodra wij kennis hebben genomen van uw vraag nemen wij contact met u op om scherp te krijgen waar u naar op zoek bent. Indien gewenst stellen wij samen met u een zoekprofiel op, waarmee we actief kandidaten kunnen benaderen.

Binnen de vooraf gestelde termijn stellen wij aan u een aantal geschikte kandidaten voor, waarbij u niet alleen het cv van de kandidaat ontvangt, maar ook een persoonlijke toelichting. Zaken als beschikbaarheid, tariefstelling e.d. zijn bekend bij ons en worden met u gedeeld, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.

Wij zijn, door ons netwerk en onze dienstverlening op het gebied van mobiliteit, in staat om ook kandidaten aan te bieden waarbij de investering vaak lager is dan de tariefstelling binnen de reguliere interim-markt. Hierbij kan gedacht worden aan collegiale doorlening, maar ook aan de inzet van professionals met een mobiliteitsdienstverband bij ons of een van onze partners.  Hierdoor kan een interim-manager met senioriteit worden ingezet tegen een zeer acceptabel tarief.

Wij doorlopen met u de volgende 4 stappen:

1

Afstemming zoekprofiel

2

Search

3

CV presentatie

4

Opdrachtverlening en afronding

Onze professionals

Een greep uit onze interim-professionals

Recent ingevulde interim-opdrachten

  • gemeentesecretaris – gemeente Buren
  • gemeentesecretaris – gemeente Alphen aan den Rijn
  • hr-businesspartner  – A&O-fonds Gemeenten
  • griffier – gemeente Laren
  • afdelingsmanager Publiekszaken – gemeente Ede
  • directeur – Waterschap Limburg
Heeft u vragen over de invulling van

Interim-opdrachten